روس اور امریکا کا سیارے زہرہ پر مشترکہ خلائی مشن

روس اور امریکا کا سیارے زہرہ پر مشترکہ خلائی مشن

 سیارے زہرہ

روس اور امریکا مشترکہ خلائی مشن پر مل کر کام کرنے کے لیے تیار ہو گئے۔ مشترکہ خلائی مشن سیارہ زہرہ پر بھیجا جائے گا۔ سیارے زہرہ پر نئی تحقیق کے لیے روس اور امریکا کے خلائی تحقیقی اداروں کے درمیان معاہدہ طے پا گیا ہے۔ روس نومبر 2029 میں مشن سیاری وینس پر بھیجنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

رپوٹ کے مطابق مشن کو ابتدائی طور پر امریکہ اور روس کے مشترکہ مشن کے طور پر ہی پلان کیا گیا تھا لیکن گزشتہ سال روس کی جانب سے ایک بیان میں کہا گیا تھا کہ اب یہ صرف روس کا قومی مشن ہےاور کوئی بین الاقوامی اشراک اس میں شامل نہیں ہے۔

اب ایک بار پھر روسی خلائی تحقیقی ادارے روسکوسموس کی طرف سے بتایا گیا ہے کہ امریکا کے ساتھ مل کر وینس کی جانب ایک خلائی مشن بھیجا جائے گا۔ اس ادارے کے سربراہ کے مطابق اس طرح معاشی کے علاوہ تیکنیکی حوالے سے درپیش چیلنجز سے نمٹنا بھی آسان ہو جائے گا۔

ان کا کہنا ہے کہ سیارہ وینس کے ماحول کا مطالعہ کرنے اور مٹی کے نمونے جمع کرنے لیے ایک مشن 2031 اور ایک اور مشن 2034 میں بھیجے گا۔

وینس نظام شمسی میں ہمارے نزدیک ترین سیارہ ہے اور اس کا سائز بھی ہماری زمین کے قریب برابر ہی ہے تاہم اس کی سطح کا درجہ حرارت کئی سو ڈگری سینٹی گریڈ ہے۔

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *